Oddílová výprava 11. 3. 2022

Den 1

V pátek asi v 17:00 jsme vyjeli vlakem do Milevska, vedoucí se ale rozhodli že předají vedení skupiny do rukou Mravenců a Roverů kteří všechny úspěšně dokázali dostat z Milevského nádraží na autobusové nádraží. Autobusem jsme pak jeli do nedaleké vesnice Březí odkud jsme vyšli a přešli kopec Tábor na kterém dříve byla obydlí a také zachovalý nedaleký kamenný Menhir.

Pak jsem došli do naší chaty, vybalili věci a šli jsme hrát fotbal. Potom jsme se šli navečeřet a pak jsme se zúčastnili besedy s Táborským Archeologem, který nám řekl čím se archeologie zabývá a popsal nám její způsoby postupu.

Den 2

V sobotu ráno po snídani jsme se od vedoucích dozvěděli že půjdeme na procházku k místu bývalého hradiště nad Orlíkem a také co za pravěký nástroj budeme dělat a co na něj máme po cestě nasbírat. Z hradiště jsme pak šli do nedaleké vesnice a odtud pak zase na horu Tábor kde jsme si řekli více o její historii.

Když jsme se vrátili na naší chatu začali jsme vyrábět pravěké nástroje Mravenci a Roveři vyráběli vrhač oštěpů a Jestřábi vyráběli pazourkové sekyry poté Mravenci hráli hru při které rozlušťovali staré písmo a vlčata hrála zase nějakou jinou.

Mravencům i Jestřábům se jejich nástroje povedli pak večer se všichni vydali  na horu Tábor (znovu) kde jsme u Menhirů pohlédli do minulosti a viděli jsme souboj o vůdcovství jakéhosi prastarého kmene. Pak jsem vykopali poklad tohoto kmene a šli jsme zpět do chaty.

Den 3

Ráno po snídani jsme uklidili a sbalili se a pak Mravenci a Jestřábi nastoupili do auta a odjeli jsme do vesnice nedaleko Milevska odkaď jsme dojeli vlakem až do Tábora.